جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علائیان-مدیرعامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات در جمع طلاب شهر آشخانه

حوزه/ حجت الاسلام علائیان با تاکید بر ضرورت شناخت امام زمان(عج)، تصریح کرد:طلاب و روحانیون باید معرفت مهدوی جامعه را ارتقاء دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام احسان علائیان، مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات به نمایندگی از رئیس این مرکز با حضور در شهرهای گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین با طلاب مدارس علمیه این شهرستان ها دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام علائیان در این دیدارها ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در جامعه گفت: شما طلاب در جامعه نقش بسیار مهمی دارید چراکه شما وظیفه‌ای را بر عهده گرفته‌اید که پیامبر(ص) انجام می‌دادند .شما می‌توانید زندگی یک نفر را نجات داده و احیا کنید؛ شما اگر یک نفر را هدایت کنید جامعه را هدایت کرده‌اید.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه با اشاره به اهمیت تربیت نفس، خطاب به طلاب گفت: شما در بهترین زمان برای تربیت نفس قرار دارید، چراکه هم از مظاهر دنیا دور هستید و هم اینکه پای مکتب امام صادق(ع) به تحصیل مشغولید.

وی تصریح کرد: طلبه‌ای که سرباز امام زمان(عج) است باید نفس خود را تربیت کند، در آن صورت دیگر فرقی نمی‌کند که امام عصر(عج) حاضر و یا غائب باشد، چراکه امام(عج) همیشه حاضر است و شما ایشان را حس خواهید کرد.

حجت الاسلام علائیان عنوان کرد: ما در این ایام پر برکت باید از خداوند بخواهیم که معرفت به امام را به ما عنایت فرماید؛ ما سرباز امام زمان(عج) هستیم و باید بدانیم که نقش امام در زندگی ما چیست و در کجای زندگی ما قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات در سال 70 به امر مقام معظم رهبری با هدف کاهش دغدغه طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور طلبگی تأسیس شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات ادامه داد: در سالیان گذشته فعالیت‌های مرکز خدمات گسترده شده ست و امروز طلاب ایرانی، غیر ایرانی، خواهر و برادر و شیعه و اهل سنت را تحت پوشش قرار داده است.

حجت الاسلام علائیان در پایان این دیدارها در مراسمی از مدیران، اساتید و طلاب ممتاز این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha