جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده-مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمان

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان با بیان اینکه رصد مسائل فرهنگی در هر منطقه بر عهده امام جمعه است، گفت: امام جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی است و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده، امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان که در باغ متولی‌باشی شهر ماهان برگزار شد، اظهارداشت: ائمه جمعه باید برای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای منویات معظم‌له، حساسیت داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه  کرمان با اشاره به اینکه مردم نقشه راه را از زبان رهبر معظم انقلاب دریافت می کنند، گفت: منویات رهبر معظم انقلاب باید توسط ائمه جمعه برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه رصد مسائل فرهنگی در هر منطقه بر عهده امام جمعه است، افزود: امام جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی است و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام قاسمی زاده، امامان جمعه را سربازان نظام و رهبری در حوزه فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: از ظرفیت اعیاد شعبانیه و خطبه‌های ماه مبارک رمضان و لیالی قدر در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و تبیین رهنمودهای رهبری استفاده شود.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان با بیان اینکه همنوایی در طرح موضوعات بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف نهاد نماز جمعه توجه ویژه به فعالیت‌های قرآنی است که با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی در این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» توسط رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: عده‌ای تصور می‌کنند که فقط صدا و سیما باید این موضوع را تبیین کند، در حالی که همه آحاد جامعه باید در این حوزه ورود پیدا کنند.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان با بیان اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز باید جدی گرفته شود، گفت: در این حوزه باید بر اساس یک برنامه‌ریزی منظم و ارائه راهکارهای قابل اجرا حرکت کرد.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور تاکید کرد: در انتخابات باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مورد توجه ویژه قرار گیرد و براسا آن اصلح ترین فرد را انتخاب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha