چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان تهران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) منطقه لواسان تهران، از آمادگی این مدرسه علمیه برای پذیرش طلاب جدیدی است که سال تولد آنان بعد از سال ۱۳۸۷ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین معزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) منطقه لواسان تهران، خود را برای پذیرش طلاب جدید الورود آماده می کند، اظهار داشت: آزمون ورودی حوزه های علمیه سراسر کشور در فروردین ماه سال جاری برگزار شد، اما حوزه  علمیه استان تهران، فرصت شان برای ثبت نام، تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) منطقه لواسان تهران، حوزه ای با قدمت 30 ساله در شهرلواسان است که به جهت دارا بودن از امکانات متعدد و محیط آرام آموزشی و همچنین فضای معنوی حاکم، محیط مطلوبی برای طلاب علوم دینی است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) منطقه لواسان تهران، گفت: طبق سیاست مسئولان از جمله حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری تولیت مدرسه، ما فقط نسبت به پذیرش طلاب پایه اول حوزه اقدام می کنیم تا این طلاب طبق سیاست های خود این مدرسه، در محیط حوزه رشد کنند.

وی افزود: شرط پذیرش طلاب پایه اول در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)، این است که فرد متقاضی و داوطلب، دارای مدرک دیپلم و تاریخ تولد بعد از سال 1378 باشد و همچنین از طریق سامانه اینترنتی حوزه، نسبت به ثبت نام اقدام کرده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با بیان این که سومین سال است که سیاست پذیرش طلاب پایه اول را بدون پذیرش طلاب پایه های بالاتر در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان، اجرا می کنیم، گفت: در سال تحصیلی پیش رو علاوه بر طلاب جدید پایه اولی که جذب خواهیم کرد، طلاب پایه دوم و سوم نیز در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل داریم که تعداد کل آنان به حدود 70 طلبه می رسد.

 وی با بیان این که خدمات مختلفی به طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ارائه می کنیم، گفت: از جمله خدمات این مدرسه علمیه مجهز به امکانات روز، داشتن کلاس آموزش زبان انگلیسی برای حضور اختیاری و داوطلبانه طلاب در آن، برگزاری کارگاه های مباحث پزشکی و طب سنتی، برپایی هیئات مذهبی هفتگی در مدرسه علمیه، سالن ورزشی چند منظوره، خوابگاه شبانه روزی به همراه سه وعده غذای گرم، وجود کتابخانه ای با ظرفیت 100هزار جلد کتاب که در حال حاضر 30هزار جلد آن تهیه شده، سالن های رایانه و آموزش نرم افزار، فاصله داشتن از محیط شهری و وجود فضای خوش آب و هوا و همراه با آرامش و ... است که قطعا برای طلاب جذاب است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان، با بیان این که امسال ظرفیت پذیرش اعلام شده از سوی ما به مدیریت حوزه علمیه استان تهران 40 تا 50 نفر است، افزود: طلابی که به دنبال یک محیط معنوی و همراه با هوای لطیف و مطبوع می گردند، مدرسه علمیه لواسان یکی از بهترین انتخاب هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان نیز بسیار فعال بوده و فعالیت های خوب فرهنگی تحت نظر آن صورت می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ۵ ستاره