شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله سید یحیی جعفری-نماینده ولی فقیه در کرمان

حوزه/ نماینده ولی‌‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و این مهم به کار جهادی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری، ظهر امروز در دیدار با مردم شهر ماهان در مسجد جامع این شهر، با تاکید بر ضرورت انس با قرآن، اظهار‌داشت: اگر می‌خواهیم به عزت واقعی دست پیدا کنیم، باید اهل قرآن باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمان با اشاره به حدیثی از حضرت علی‌(ع)، افزود: آن حضرت در حدیثی می‌فرمایند قرآن را یاد بگیرید که نیکوترین حدیث، قرآن شریف است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مسلمانان نباید از قرآن کریم فاصله بگیرند، ادامه داد: امیرالمومنین‌(ع) در ادامه این حدیث می‌فرماید که در قرآن تفکر کنید چرا که قرآن بهار دل‌هاست.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمان با تاکید بر اینکه تلاوت قرآن را به صورت نیکو انجام دهید، خاطر‌نشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بسیار با‌ اهمیت است.

آیت‌الله جعفری با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های قرآنی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و این مهم به کار جهادی نیاز دارد، گفت: قرآن کریم هدایتگر است و ما را در مسیر الهی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 84 به کرمان و قرائت قرآن یکی از طلاب در سخنرانی ایشان، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی از قاری جلسه به واسطه صدای خوب و قرائت صحیح قرآن تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha