پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کاملی فر/مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش حوزه و روحانیت در صاینت از افتخارات تشیع و انقلاب، گفت: حفظ این افتخارات و کمک برای ماندگاری آن مسئولیت سنگینی است که بر دوش روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، عصر امروز یکشنبه در همایش بسیج اساتید حوزه علمیه آذربایجان شرقی که با حضور سردار طهماسبی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، ابراز داشت: در حال حاضر مکتب تشیع به قدری قدرتمند است که در هیچ عرصه از تاریخ چنین قدرتمند و تاثیرگذار نبوده و هیچ زمانی مانند امروز این مقدار هوادار نداشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش حوزه و روحانیت در صیانت از افتخارات تشیع و انقلاب، افزود: حفظ این افتخارات و کمک برای ماندگاری آن مسئولیت سنگینی است که به دوش روحانیت است.

حجت الاسلام کاملی فر به مسئله انتخابات نیز اشاره کرد و با بیان این که روحانیون باید معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند، تاکید کرد: سوأ مدیریت مدیران ناکارآمد، ریشه بسیاری از مشکلات کشور است، لذا باید با انتخاب رئیس جمهور ولایی و انقلابی به توسعه کشور شتاب بخشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان تصریح کرد: روحانیت باید مردم را تشویق و ترغیب کنند تا به میدان بیایند و با حضور در پای صندوق های رأی، رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha