جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسلمانان آمریکای شمالی کیسه‌های مهربانی میان فقرا توزیع کردند

حوزه/یکی از فعالیت‌های جوانان مسلمان در ۴۲مین کنوانسیون دایره اسلامی آمریکای شمالی امسال مشارکت در امور خیریه و توزیع کیسه‌های مهربانی میان بی‌خانمان‌ها و سالمندان نیازمند بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، یکی از فعالیت‌های جوانان مسلمان در کنوانسیون دایره اسلامی آمریکای شمالی امسال مشارکت در امور خیریه بود.

هزاران تن از مسلمانان آمریکا در چهل و دومین کنوانسیون سالانه دایره اسلامی آمریکای شمالی واقع در شهر بالتیمور در ایالت بالتیمور حضور به هم رساندند. این کنوانسیون یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین گردهمایی‌های اسلامی در آمریکای شمالی محسوب می‌شود و یکی از فعالیت‌های خیریه انجام شده در آن پروژه خدماتی «کیسه‌های مهربانی برای بالتیمور» بود.

در طی این کنوانسیون مسلمانان داوطلب صدها «کیسه مهربانی» را برای نیازمندان، بی‌خانمان‌ها و سالمندان تهیدست در پایین شهر بالتیمور آماده کرده و به آن‌ها تقدیم کردند.

این تشکل امسال موفق به توزیع 750 کیسه مهربانی متشکل از وسایل مورد نیاز چون مسواک، خمیردندان، جوراب، مواد بهداشتی، مواد غذایی و غیره شد.

دایره اسلامی آمریکای شمالی (ایکنا) یکی از بزرگترین سازمان‌های مردمی اسلامی عام المنفعه در آمریکای شمالی می‌باشد که هر ساله پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی را برای خدمت و اصلاح جامعه به انجام می‌رساند. یکی از فعالیت‌های این سازمان از سال 1968 کمک به ایجاد رابطه میان جوامع از طریق تحصیلات، خدمات اجتماعی و تلاش‌های امدادگرانه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha