چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، انقلابی گری را شاخصی مهم در انتخاب کاندیدای اصلح، بر شمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، دکتر اکبرزاده در نشست سیاسی مدرسه علمیه خواهران ریحانة الرسول(س) شهرستان نکاء، اظهار داشت: با توجه به این که انتخابات در حال حاضر مهم ترین مسئله و دغدغه کشور است؛ لذا شرکت در انتخابات و تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در آن، بسیار مهم است.

وی با بیان این که تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخاباتی که سرنوشت کشور را تعیین میکند، از وظائف اصلی طلاب می باشد، گفت: انتخابات از جمله اموری است که به طورمستقیم با نظام اسلامی و مبانی آن ارتباط داشته و می تواند نقش ویژه ای در پیشرفت یا عدم پیشرفت کشور داشته باشد.

معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران با بیان این که انتخاب درست می تواند کشور را به اهداف والای آن برساند، گفت: بنابراین باید کاندیدای اصلح، با تحقیق، مطالعه و...، انتخاب شود تا هم به جامعه در رسیدن به آرمان های آن کمک نموده و هم دعوت رهبر معظم انقلاب جهت خنثی نمودن توطئه های دشمنان در این زمینه را لبیک گوییم.

معاون سیاسی سپاه مازندران با اشاره به شاخص های کاندیدای اصلح اعلام کرد: بايد افرادي را انتخاب نمائيم كه يكي از دغدغه اصلي آنها  توسعه و ترويج فرهنگ و ارزش هاي ديني، انقلابي و ملي باشد؛ لذا یکی از شاخص های مهم برای انتخاب کاندید اصلح، انقلابی بودن است، چرا كه دشمنان قسم خورده ما تمام تلاش خود را مي كنند تا افراد وفادار به انقلاب اسلامي روي كار نيايند، چون از رياست آنها در حكومت اسلامي هراس دارند.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که امیرکبیر در طی سه سال به این مرتبه رسید؛ پس چهارسال زمان زیادی برای رئیس قوه مجریه، مقننه و...، است و می شود کارهای زیادی انجام داد.

انتهاي پيام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha