جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدی

حوزه/ استاد حوزه آیت الله محمدی را یار دیرین امام و رهبری و مدافع انقلاب و اسلام و مکتب اهل بیت(ع) دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد عصر امروز در مراسم ارتحال آیت الله شیخ عبدالله محمدی در حسینیه شهدای قم، گفت: آن مرحوم از یاران دیرین امام و رهبری بوده و در همه سنگرها در خدمت نظام و انقلاب و اسلام بوده است.

وی افزود: ایشان به امر امام در روزهای اولیه انقلاب به سمت امامت جمعه خرمشهر منصوب شدند و پس از اشغال خرمشهر از سوی امام به امامت جمعه و نمایندگی ایشان در ایلام منصوب شدند و پس از درگیر شدن این استان در کوران جنگ، این عالم مجاهد با مقاومت مثال زدنی و شجاعت خیره کننده خود در این شهر ماند و به همین دلیل مردم این شهر نیز به رغم همه حملات دشمنان و بعثی ها در این شهر مقاومت کردند زیرا مشاهده می کردند که این عالم مجاهد با چه شجاعتی در این شهر حضور دارد.

این استاد حوزه بیان کرد: مرحوم آیت الله شیخ عبدالله محمدی عالمی دانشمند بود که در برخی از جلسات استفتای حضرت آیت الله مکارم شیرازی حضور یافته و نظرات بسیار جالب علمی را نیز ارائه می دادند و این مرجع تقلید نیز عنایت خاصی به ایشان داشتند.

وی گفت: ایشان همیشه درجبهه حمایت ولایت و امام و رهبری در صف اول بود و با اخلاص تمام این مسیر را دنبال کرد؛ ایشان زندگی بسیار ساده و بسیطی داشتند و زهد و تقوای ایشان در زندگی مثال زدنی بود.

نظری منفرد بیان کرد: این مرحوم شخصیتی بسیار معقتد به اعتقادات دینی و عالمی با عمل بود؛ وجود ایشان مشتعل از مهر و عشق به اهل بیت و به خصوص حضرت زهرا(س) بود و عمر خود را در راه تبلیغ اهداف این بزرگان گذارد.

وی گفت: مرگ حقیقتی انکار نشدنی است که به قول روایات اهل بیت (ع) متاسفانه مردم با آن چونان معالمه شک رفتار می کنند و گویی سراغ آنها نخواهد آمد؛ مرگ عنصری است که هیچ کسی را یارای گذر از آن نیست و به همین خاطر است که این همه روایات ما، انسان ها را به رعایت تقوا و آمادگی همیشگی برای مرگ سفارش کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha