شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سومین مراسم سالانه «روز دفاع از فلسطین» در کنگره آمریکا

حوزه/سومین مراسم سالانه «روز دفاع از فلسطین» امروز قرار است در ساختمان کنگره ایالات متحده، یعنی مقر اصلی حامیان رژیم صهیونیستی در آمریکا برگزار گردد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از palinfo، امروز دوشنبه 1 می 2017 سومین مراسم سالانه «روز دفاع از فلسطین» در کپیتال هیل در ایالت واشنگتن آمریکا  و در ساختمان کنگره ایالات متحده برگزار خواهد شد.
این گردهمایی توسط تشکل «مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین» برگزار خواهد شد. به گفته برگزار کنندگان هدف از این رویداد تشویق اعضای کنگره آمریکا به اتخاذ شیوه‌های عادلانه‌تر و منصفانه‌تر نسبت به آرمان فلسطین است.
اسامه ابوارشید، محقق شناخته شده عرب، یکی از شرکت‌کنندگان برجسته در این همایش و عضو تشکل مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین می‌باشد که روز جمعه گذشته در صفحه فیس بوک خود درباره این همایش نوشت: زمانی که ما برای نخستین بار در سال 2015 این گردهمایی را برگزار کردیم، به عنوان شهروندان آمریکایی فلسطین را به کنگره آمریکا آوردیم، حال آنکه کنگره آمریکا قدرتمندترین قلعه و مقر رژیم اسرائیل در ایالات متحده آمریکا در نظر گرفته می‌شود.
ابوارشید افزود: کار ما برای فلسطین در آمریکا، در خود کشور آمریکا انجام می‌شود و قصد نداریم رویکرد به شرق را در یک سرزمین خارجی اتخاذ کنیم. در مقابل ما نباید عرصه را یک طرفه خالی کنیم و تنها به بی‌طرفی غربی‌ها لعن بفرستیم، درحالی که خودمان از داخل آمریکا اقدامی برای برگرداندن تعادل انجام نداده‌ایم.
طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده عده زیادی از شرکت‌کنندگان چندملیتی، مسلمانان، یهودیان و مسیحیانی که حامی جنبش و آرمان فلسطین هستند نیز قرار است روز دوشنبه به واشنگتن آمده و در مراسم روز دفاع از فلسطین شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha