جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

حوزه/ سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری در محل شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد. مرکز بین المللی نشر اسراء امسال نیز در نمایشگاه کتاب تهران حضور پررنگ و فعالی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مرکز بین المللی نشر اسراء امسال نیز در نمایشگاه کتاب تهران حضور پررنگ و فعالی خواهد داشت،290 اثر مکتوب و دیجیتال این مرکز، که 14 عنوان از این مجموعه از تولیدات تازه نشر اسراء است در غرفه اسراء عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش:  دو برنامه ی جنبی به منظور معرفی، نقد و بررسی آثار این مرکز که به عنوان کتاب سال جمهوری اسامی و کتاب سال حوزه معرفی شده اند یعنی کتاب رساله الولایه (کتاب سال جمهوری اسامی) و کتاب ایقاظ النائمین(کتاب سال حوزه)، در ایام برگزاری نمایشگاه برگزار می شود که جمع کثیری از مسئولین فرهنگی، اساتید و نخبگان در این رخداد حضور خواهند داشت.

مجلدات 39، 40، 41 و  42 تفسیر «تسنیم» از جمله آثاری است که این مرکز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد کرد. همچنین قرار است مجلدات 17 و 18 از «رحیق مختوم» که شرح و تفسیر مباحث فلسفی کتاب اسفار ملاصدرا است به مخاطبان عرضه شود.

مجلدات اول و دوم «کتاب الخیارات»، جلد سوم «رجال تفسیری» و کتاب «امامت» از دیگر آثاری است که در این دوره نمایشگاه کتاب برای نخستین‌بار عرضه می‌شود.

نرم افزار «بیان الوحی» شامل سوره‌های فصلت، شوری، دخان و اعراف را نیز برای نخستین بار به مخاطبان و دوستداران علوم قرآنی عرضه کند.

مخاطبین مرکز بین المللی نشر اسرا، امسال می توانند با مراجعه به غرفه ی اسراء ، بین ۵۰۰۰۰تا ۲۰۰۰۰۰ریال بن خرید کتاب دریافت نمایند.

غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سالن نشر عمومی، درب 1، غرفه 1 می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha