چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هفتمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه یزد از برگزاری دوره آموزش فراگیری اصول مشاوره ویژه معاونان آموزش مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، هفتمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد، صبح امروز به میزبانی مدرسه امام صادق علیه السلام شهرستان بافق، در روستای شادکام این شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در حاشیه این جلسه درباره موضوعات مطرح شده گفت: در این پیرامون مسائل متفاوتی گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت از جمله آنها نقش اساتید درتربیت طلاب، برگزاری جلسه توجیهی ویژه اساتید در ابتدای سال تحصیلی، برگزاری برخی دوره های دانش افزایی برای ارتقاء سطح علمی اساتید مطرح گردید.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد خاطر نشان کرد: موضوع دیگر مورد بحث ، بررسی شاخص های وارد شده در ارزیابی اساتید است که برخی از این شاخص ها دارای استاندارد لازم نبوده و هریک از معاونین آموزش در این خصوص نظرات خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر برگزاری دوره مشاوره برای معاونین آموزش به جهت فراگیری اصول مشاوره توسط معاونین بود تا در موارد مراجعه طلاب در زمینه های متفاوت به خوبی معاونین بتوانند کار مشاوره را انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی پور ، امتحانات پایان سال، شرایط ارتقائی غیرحضوری را از دیگر مباحث مطرح شده در هفتمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد عنوان کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha