سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علیمراد یوسفی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان این که مدیریت کشور باید به مدیریت جهادی تبدیل شود، گفت: مسئولان نباید تشنه قدرت باشند، بلکه باید تشنه خدمت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی، در نشست بصیرت افزایی سیاسی که با حضور جمعی از اساتید و طلاب در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته های دور، کشورهای بزرگ و قدرتمند بر دولت های ضعیف حکومت می کردند و حالا بعد از مدتی به این نتیجه رسیده اند که نوع حکومت داری بسیار سخت و هزینه بردار است، لذا روش های خود را در استعمار تغییر داده اند و از همان کشورها، افراد و احزابی را برای رسیدن به مقاصد خود تعیین می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در کشور خودمان به تاریخ دوره مشروطه و پهلوی برگردیم، اولین نمونه حکومت های دست نشان دهنده دول غربی را می بینیم و به عینه دیدیم که پهلوی اول و دوم در دامن استعمار افتادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به ظلم ها و بی عدالتی در دوران رژیم پهلوی، اظهار داشت: مردم با روشنگری امام (ره) و سایر بزرگان دینی، حکومت دست نشانده پهلوی را ساقط و شاه مخلوع را از وطن بیرون راندند؛ و البته در دوران دفاع مقدس نیز همین وضعیت ادامه پیدا کرد.

وی با بیان این که امروز عده ای فقط دم از اعتقاد به ولایت فقیه می زنند، اما در عمل به گونه دیگری رفتار می کنند، ابراز داشت:  امام راحل در زمان حیات خویش بارها فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است، ولی برخی ها این سخن ایشان را تحریف می کنند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: تنها راه نجات کشور اقتصادی مقاومتی و روی کار بودن افرادی است که نگاه جهادی دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با تأکید بر داشتن روحیه جهادی توسط مسئولان کشور، گفت: بدانیم که دشمنان حتی توان شلیک یک گلوله به مرزهای ایران را ندارند، که این امر معلول روحیه و فکر انقلابی و جهادی جوانان این مرز و بوم است.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولان نباید تشنه قدرت باشند، بلکه باید تشنه خدمت باشند، و لذا مدیریت کشور باید به مدیریت جهادی تبدیل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha