پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ استاد حوزه، خواستار تلاش و همت حوزویان در زمینه تبیین و معرفی هر چه بیشتر آثار و اندیشه های شهید مطهری برای عموم جامعه شد.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: یکی از کارهایی که همچنان پس از گذشت حدود چهار دهه از شهادت این استاد فرزانه و بزرگ معلم انقلاب لازم است که تداوم یابد، بحث معرفی و ترویج اندیشه و آثار شهید مطهری است.

وی افزود: امروز هم در بسیاری از مسایل ما نیاز به این داریم که از اندیشه مطهر این استاد بزرگ که از شاگردان بسیار نزدیک امام راحل بودند، استفاده کنیم و به خصوص در رابطه با مسایل فرهنگی و اجتماعی روز این ضرورت دو چندان جلوه می کند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: در این خصوص بی شک طلاب و فضلای حوزه همچنین اساتید و نخبگان حوزوی نقش بسیار مهمی دارند و باید در این عرصه به شیوه های مختلف اعم از سخنرانی و خطابه، نوشتن کتاب و مقاله و یا تبلیغ چهره به چهره کار کنند.

وی با بیان این که شهید مطهری هم از حیث علمی و معرفتی و هم از حیث اخلاقی و تقوایی در مرتبه بالایی قرار داشت، گفت: ما باید هر چه بیشتر و بهتر این شخصیت بزرگ و تاثیرگذار انقلاب را به نسل جوان جامعه از جمله طلاب و فضلای جوان حوزه بشناسانیم تا از ایشان به خوبی الگوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha