جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جمعیت الوفاق بحرین

حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی بحرین بر ضرورت تکیه بر توانایی فردی و عدم توجه به عناصر غیر انسانی مثل نسب و وابستگی به نظام حاکم در اولویت دادن به استخدام تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین طی بیانیه ای روز کارگر را به کارگران بحرینی تبریک گفت و از تلاش آنان قدر دانی کرد.

شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل این جمعیت تاکید کرد: کارگران بحرینی در تمام زمینه های کشور را ساختند و موجب رشد و آبادانی آن شدند و با اخلاص، جانفشانی، جدّیت، هوشیاری و عشق خود به کار و آموزش و پیشرفت کار کردند.

وی مسئولیت پذیری و تحمل کارگران بحرینی را علی رغم سختی اوضاع و فشاری که به خاطر برخی سیاست های حکومتی متعرض آنان می شود، ستود و گفت: سیاست های حکومتی کارگران، کارمندان و صاحبان کار را تحت فشار مالی و اداری قرار داده و در شرایط کاری و استخدام و رشد با تبعیض رفتار می کند و عده ای را محروم کرده و شرایط مناسب را فراهم نمی آورد و تلاش می کند با سیاسی بازی استخدام را به گروه خاصی اختصاص دهد.

جمعیت وفاق همچنین بر ضرورت افزایش حقوق کارمندان و کارگران بحرینی و ضرورت تکیه بر توانایی فردی در استخدام و عدم توجه به عناصر غیر انسانی مثل نسب و وابستگی به نظام حاکم در اولویت دادن به استخدام تاکید کرد.

این جمعیت خواستار بازگشت اخراج شدگان از کار به جایگاه خود ، عدم تبعیض در تمام امور بین بحرینی ها و تعامل عادلانه و مسئولیت پذیرانه و آزادی فوری کارگران بازداشت شده و سایر زندانیان سیاسی شد.

این جمعیت جلوگیری از برگزاری راهپیمایی در روز کارگر را که در راستای سیاست خفه کردن صداها و سرکوب کردن آزادی بیان انجام گرفت، محکوم کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha