شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علما-نماینده ولی فقیه در کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما گفت: روحانیون و طلاب با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی، همیشه دغدغه دین مردم را دارند و در همه زمان ها خود را ملزم به تبلیغ آموزه های دینی می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، شب گذشته، در نشست روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه کرمانشاه با رئیس مرکز خدمات حوزه های کشور، اظهارداشت: علما و بزرگان دین در همه ادوار تاریخی از جایگاه رفیع و قابل توجهی در بین عموم مردم برخوردار بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به روحانیون و طلاب دارند، افزود: توجهات رهبر معظم انقلاب به قشر روحانی و طلبه قابل توجه است و معظم له همیشه این قشر را مورد تفقد قرار می دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: روحانیون و طلاب ضامن حفظ دیانت مردم هستند و در همه ادوار نسبت به صیانت از دین حساسیت نشان داده اند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به مشکلات روحانیون و طلاب در زندگی روزمره، ابراز داشت: روحانیون و طلاب با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی، همیشه دغدغه دین مردم را دارند و در همه زمان ها خود را ملزم به تبلیغ آموزه های دینی می دانند.

آیت الله علما در ادامه به خدمات ارزنده بزرگان دین اشاره و خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه همیشه بزرگان دینی منشاء خدمات ارزشمندی به مردم بوده و هستند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha