سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبد الرحیم علی زاده

حوزه/ توطئه های دشمنان نشان می دهد که انتخابات چه قدر برای نظام مهم است؛ باید کاری کرد در این انتخابات فکرهای غلط شکسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عبد الرحیم علی زاده پیش از ظهر امروز در مراسم روز ولادت حضرت امام سجاد(ع) و روز گرامیداشت استاد که در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)«جانبازان» برگزاری شد، به شرایط حساس جامعه و انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اگر در شرایط فعلی بخواهیم به انقلاب نگاه کنیم در ابتدای راه قرار داریم و برای رسیدن به جامعه آرمانی مسیر طولانی و سختی  در پیش است.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عنوان کرد:امروز باید از هرلحاظ کشور و نظام را در مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تحقق بخشید؛ برای رسیدن به این جایگاه لازم است نگاه جدی به مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داشت و این امر زمانی محقق می شود که ذهن جامعه به  سمت اصولی وارزشها حرکت کند؛ همان طور که امام راحل برای تحقق انقلاب و از بین بردن فساد، ابتدا ذهن ها را به  سمت اصول و ارزشها رهمنود کرد.

وی با بیان این که نباید از کنار فکرها بعضی افراد که معتقدند« برای رسیدن به جامعه  آرمانی  فراهم کردن زندگی و اقتصاد برای مردم است  و نیازی به ارزشها و اصول نیست» به راحتی گذشت گفت: در کشور بر اساس تحقیقات هزار منبع داخلی وخارجی، ثابت شده که اگر از ظرفیت زمین های کشاورزی استفاده بهینه شود، می تواند 300 میلیون نفر را غذا دهد، ولی متأسفانه با بی تدبیری کاری کردند که زمینها از بی آبی خشک شده و یا تبدیل به بیابان شود.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه عنوان کرد: در شهرستان قم تنها کارخانه مگنزکه  مواد اصلی ذوب آهن اصفهان بود را تعطیل کردند، کارگران بی کار و  حالا شاهد ورود منگنز از کارخانه های خارجی به درون کشور می باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین علی زاده گفت: تهدید دشمن در حال حاضر دو سویه فیزیکی و فرهنگی است؛ جنگ سوریه را به راه انداختند و  مدافعان حرم در سوریه مشغول جنگیدن می باشند و هر روز شاهد به شهادت رسیدن عزیزانمان در سوریه می باشیم؛ حضور گروهای تروریستی در نزدیک مرزها خود مسئله دیگری است؛ نباید از بی مسئولیتی بعضی افراد بی تعهد به نظام و انقلاب کشور گذشت که معلوم نیست چه معامله ای با دشمنان کرده اند. 

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه عنوان کرد: همه این مباحث نشان می دهند، انتخابات چه قدر برای  نظام مهم است؛ باید کاری کرد در این انتخابات فکرهای غلط شکسته شود.

وی افزود:بعضی دنبال این می باشند ارزشها را زیر پا گذارند و با آمریکا تعامل و سازش کنند و روحیه استکبار ستیزی را در هم بکوبند،  روند انتخابات  نشان می دهد که هر دو طرف، طرفدارانی دارند، ولی باید منتظر ماند در آینده چه اتفاقی به نفع نظام، انقلاب و اسلام می افتد.

                     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha