شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش خانواده

حوزه/ حجت الاسلام کلاه‌کج از برگزاری نخستین همایش «خانواده» در اهواز خبرداد و گفت: این همایش صبح پنج‌شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه جاری در مجتمع طلائیه با حضور ۱۰۰ زوج خوزستانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضا کلاه‌کج، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری نخستین همایش «خانواده» ویژه طلاب تازه مزدوج خوزستانی در سال جاری خبرداد و اظهار داشت: این همایش در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و تقویت مهارت‌های همسرداری برای طلاب تازه مزدوج خوزستانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت‌های برگزاری این همایش، گفت: از آنجایی که طلاب باید مروج سبک زندگی اسلامی باشند؛ لازم است پیش از دیگران، خود و خانواده‌اش مسلط به این سبک باشند که در این راستا مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، اقدام به برگزاری همایش خانواده کرده است.

حجت الاسلام کلاه‌کج، با اشاره به سر فصل‌ها و موضوعات نخستین همایش خانواده، افزود: «مهارت‌های کلامی در ارتباط با همسر»، «مهارت‌های زناشویی»، «بهداشت خانواده» و «راه‌های تقویت ارتباط معنوی با همسر»، بخشی از موضوعات این همایش می‌باشند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به اساتید این همایش، گفت: حجج‌الاسلام شریفی، استاد مشاور حوزه علمیه خوزستان و بنی علی رئیس اداره مهارت افزایی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اساتید این همایش یک‌روزه هستند.

وی در پایان، با اعلام زمان برگزاری این همایش، اظهار داشت: نخستین «همایش خانواده» صبح پنج‌شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه جاری در مجتمع طلائیه با حضور ۱۰۰ زوج خوزستانی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha