شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه معلم واقعی خداوند است، گفت: دنیا منتظر معلمانی است که در راستای تعلیم الهی و انبیاء، مانند شهید مطهری،کار کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی، اظهار داشت: معلم با یک جمله می‌تواند انسانی را 180 درجه تغییر دهد.

وی با بیان اینکه معلمان باید فرهنگ الهی را در جامعه پیاده سازی کنند افزود: شغل معلمی بالاترین کارها است، اما به همین دلیل آنچه معلمان به عنوان انجام وظیفه عمل می کنند، اجر و ارزش آن نیز سرلوحه تمام اجر و ارزش ها است، اما اگر معلمی به مسئولیت خود عمل نکند کارش خطرناک تر از هر کاری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: معلم واقعی خداوند است ودر سیستم تشریحی که خدا فرموده، این انبیاء الهی هستند که تعلیمات الهی را به بندگان الهی می آموزند و تعلیمات انبیاء به وسیله علما و اوصیاء و انسان های با ایمان، وارد جامعه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: دنیا منتظر معلمانی است که در راستای تعلیم الهی و انبیاء و علمای متعهد و معلمانی همچون مطهری ها باشد زیرا معلمان مسئولیت بزرگی در جامعه برعهده دارند.

 وی با بیان اینکه در دنیا دانشمند زیاد است اما چند نفر مانند استاد شهید مطهری داریم؟ اظهار داشت: اگر روزی به ارزش های اصیل الهی و انسانی بیاندیشیم، خدا ما را تنها نمی گذارد اما متاسفانه اینگونه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر انسانی به لحاظ فکر و اندیشه احیا شود، گویا تمام عالم احیا شده، اما بالعکس اگر کسی یک انسان را گمراه کند، گویا یک عالم را گمراه کرده است و این از آن سود و زیان هایی نیست که بشود از آن چشم پوشی کرد، چرا که در سیستم خلقت انسان موجودی است که خداوند در خلقتش به خود تبریک گفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha