پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی غفاری / مدیر حوزه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران، گفت: حوزه های علمیه خواهران با توجه به رسالت زینبی خود، همواره تلاش نموده تا در خط مقدم جبهه فرهنگی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و انقلابی گام برداشته و مدافع حریم ولایت فقیه و ائمه اطهار(ع) باشند.

حجت الاسلام علي غفاري در حاشیه بازدید از آسایشگاه جانبازان استان مازندران، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری، اظهار داشت: به مناسبت ایام میلاد حضرت عباس(س) که به نام روز جانباز نامگذاری شده، به همراه جمعی از مسئولان حوزه خواهران مازندران، از این آسایشگاه بازدید کردیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران با اشاره به ارزش و جایگاه والای جانبازان و تقدیر از فداکاری های آنان، اظهار کرد: حوزه های علمیه خواهران با توجه به رسالت زینبی خود، همواره تلاش نموده تا در خط مقدم جبهه فرهنگی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و انقلابی گام برداشته و مدافع حریم ولایت فقیه و ائمه اطهار(علیهم السلام) باشند.

خاطرنشان می شود، در این دیدار که جمعی از  خواهران طلبه و بسیجیان استان نيز حضور داشتند، جانبازان ضمن بیان خاطرات خود از جنگ تحمیلی، انتظارات خود را از طلاب و مردم در حفظ ارزش های دینی به خصوص پیروی از ولایت فقیه بازگو نمودند.

انتهاي پيام313/48

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha