جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر اهواز

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، از راه‌اندازی قرارگاه بصیرتی ولی عصر(عج) در اهواز خبرداد و گفت: این قرارگاه وظیفه ترویج و نشر مبانی انقلابی در عرصه‌های مختلف به ویژه سیاست را بر عهده دارد.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از راه‌اندازی قرارگاه بصیرتی در این مدرسه علمیه خبرداد و اظهار داشت: این قرارگاه که وظیفه ترویج و نشر مبانی انقلابی در عرصه‌های مختلف به ویژه سیاست را بر عهده دارد از سوی مدیریت مدرسه علمیه ولی عصر(عج) راه‌اندازی و با همکاری برخی از مدارس شهرستان اهواز فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به نحوه فعالیت این قرارگاه، گفت: نیروهای این قرارگاه به دو دسته «معممین و روحانیون» و «طلاب پایه ۱ تا ۵» تقسیم‌بندی شده و هر دسته نسبت به وظایف محوله، در حوزه پیرامونی خود فعالیت می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، با اشاره به فعالیت‌های روحانیون در مناطق محروم، بیان داشت: دعوت مردم برای شرکت در انتخابات، بیان شاخصه‌های اصلح، تبیین سخنان اعلام ملاک‌های مد نظر مقام معظم رهبری و تطبیق آنها بر آیات و روایات اهل بیت(ع) و همچنین ایجاد نشست‌های بصیرتی برای جوانان، از عمده فعالیت مبلغان در مناطق محروم شهری و روستایی می‌باشد.

حجت الاسلام موسوی، به برخی از وظایف طلاب حاضر در قرارگاه بصیرتی ولی عصر(عج) اشاره کرد و اظهار داشت: تبلیغ چهره به چهره در مساجد و حسینیه‌های کلان‌شهر اهواز، زمینه‌سازی برای حضور آگاهانه مردم در انتخابات، تغذیه محتوای فکری به نوجوانان و جوانان برای شناخت بهتری از کاندیدای اصلح، بر عهده طلاب قرارگاه می‌باشد.

وی در پایان با اعلام این مسأله که کلیه اعضای قرارگاه بصیرتی، پس از اجرای برنامه‌های ابلاغی، در دوره‌های جریان شناسی سیاسی شرکت کرده‌اند، گفت: مدیریت مدرسه علمیه ولی عصر(عج) پس از به کار گیری طلاب و روحانیون در نقاط چندگانه شهری، یک سری دوره‌های جریان شناسی بصیرتی با تدریس اساتید برجسته کشور برگزار نمود تا طلاب بتوانند با دانش و آگاهی‌های بهتری مردم را برای شرکت در انتخابات آماده کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha