جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) اهواز

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: بداخلاقی‌های، سیاسی، رسانه‌ای و تبلیغاتی به هیچ وجه زیبنده نظام نبوده و فضای جامعه را متشنج می‌کند، لذا باید مسئولان و نامزدهای انتخاباتی، به این مهم توجه شایسته و بایسته داشته باشند.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه اخلاق مدارس در فضای رسانه‌ای، مردم را در انتخاب کاندیدای اصلح کمک می‌کند، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری هم به عنوان یک حق و هم به عنوان یک تکلیف برای عموم مردم جامعه است؛ چراکه آینده مدیریتی کشور به همین انتخاب بستگی دارد  و اگر مردم بتوانند فرد انقلابی و اصلح را بر کرسی خدمت گزاری بنشانند؛ قطعاً به پیشرفت اسلام و انقلاب کمک خواهند کرد.

وی، با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه باید به عنوان پشتیبان نظام اسلامی، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورند، گفت: علما و روحانیون به عنوان سردمداران فرهنگی و هادیان امت اسلامی نقش بسزایی در تهییج و ترغیب مردم به حضور در صحنه‌های اجتماعی مردم دارند؛ به همین دلیل لازم است در این عرصه بسیار سرنوشت ساز، وظیفه الهی خود را به خوبی انجام داده و مردم را برای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، آماده سازند.

*بداخلاقی‌های تبلیغاتی فضای جامعه را متشنج می‌کند

این استاد حوزه، به برخی بداخلاقی‌های تبلیغاتی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره و تصریح کرد: انقلاب و کشور ایران، انقلابی اسلامی و نظام این کشور نیز بر مبنای تعالیم دینی و الهی راه‌اندازی شده است؛ بنابراین بداخلاقی‌های، سیاسی، رسانه‌ای و تبلیغاتی به هیچ وجه زیبنده نظام نبوده و فضای جامعه را متشنج می‌کند، لذا باید مسئولان و نامزدهای انتخاباتی، به این مهم توجه شایسته و بایسته داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی، رعایت تقوا و اخلاق انتخاباتی را یکی از معیارهای نماینده اصلح عنوان کرد و گفت: اگر مردم رفتار ناشایستی از یک نامزد تبلیغاتی مشاهده کنند؛ قطعاً در رأی مثبت به آن تجدید نظر کرده و از صفحه انتخابات حذفش می‌کنند! پس کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، باید در فضایی آرام و بدون از تخریب و توهین برنامه‌های خود را برای آحاد ملت ارائه و بیان کرد.

*نیاز به دولتی انقلابی داریم

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در چند هفته اخیر، اظهار داشت: حضرت آقا در بیانات خود با صراحت اعلام کرده‌اند که «کشور به مدیریت جهادی با رئیس‌جمهوری انقلابی و کارآمد نیاز دارد» و این حاکی از آن دارد که مدیریت فعلی آن‌طور که باید باشد، نیست و لازم است مردم در انتخابات پیش رو، این مهم را مد نظر قرار داده و فردی را در منصب ریاست جمهوری قرار دهند که هدفش خدمت به جامعه و تحول اقتصادی با استفاده از ظرفیت و نیروی انسانی درونی باشد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مدیریت فعلی کشور، خسته و ناکارآمد است، تصریح کرد: فردی که مدام حرف از «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» می‌زند، اهل «کار جهادی» نیست و مردم باید فردی را انتخاب کنند که اعتقاد به سرمایه‌های داخلی کشور داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha