شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدقریش موسوی - رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین، گفت: نماز یکی از مهمترین فاکتورها برای سلامت جامعه است و از این رو روحانیون برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، امروز در دیدار با روحانیون و ائمه جماعات شهرستان قزوین، به ضرورت ترویج فرهنگ نماز اول وقت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: همه وظیفه داریم برای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز تلاش کنیم و البته ستاد اقامه نماز در این خصوص وظیفه سنگین تری دارد.

وی با بیان این که نهادهای فرهنگی نقش مهمی برای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز دارند و باید این مسئولیت را به درستی انجام دهند، گفت: ترویج فرهنگ نماز، راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین با بیان این که از کودکی باید نماز به عنوان فریضه ای الهی در بین انسان ترویج شود، ادامه داد: انسان برای رسیدن به موفقیت، باید احکام دین را رعایت کند که مهم ترین آن نیز، توجه به نماز است.

حجت الاسلام موسوی به نقش مهم روحانیون و ائمه جمعه و جماعات در تبیین اهمیت موضوع نماز بیان داشت: روحانیون و حوزه های علمیه در رابطه با نقش نماز و ترویج آن در جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان، نقش اثرگذاری داشته و باید تلاش نماییم که مسئله نماز در جامعه اسلامی به خوبی تبیین و اجرایی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha