پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 414634
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
امام زمان(عج)

حوزه/ نشست سوم ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور با حضو رشخصیت های علمی و فرهنگی و تبلیغی حوزوی از سراسر کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سومین جلسه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور، شامگاه سه شنبه با عنوان جامعه و حکومت زمینه ساز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین کلباسی دبیر ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران مراکز تخصصی مهدوی حوزوی و غیر حوزوی کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کلباسی دبیر این ستاد با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: با توجه به نزدیکی به ایام الله نیمه شعبان و دهه مهدویت، لزوم بررسی و بازبینی برنامه های فرهنگی مهدوی نهادهای مختلف کشور ضروری است.

وی افزود: هیئت امنای این ستادبرنامه های مختلف علمی و فرهنگی و پژوهشی و رسانه ای را در سطح کشور و حتی عرصه بین الملل مد نظر قرارداده است و با توجه به فعالان این ستاد در عرصه های مختلف امید داریم که این فعالیت ها سال به سال به سمت توسعه و فراگیر شدن پیش برود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه اظهارکرد: یکی از مهمترین ملزومات حوزه مهدویت، توامان شدن عرصه پژوهش و تبلیغ در حوزه مهدویت است که امیدواریم به زودی با همراه شدن انی دو حوزه شاهد رشد و گسترش این فعالیت ها در کشور باشیم.

از دیگر سخنرانان این مراسم می توان به حجج اسلام والمسلمین ربانی، لطفی نیاسر، وطنخواه، جعفری، سالار، مصلحی، رضایی، مولایی، و... اشاره کرد که هر کدام از آنها در بخش های مختلف به تشریح فعالیت های خود و همچنین پیشنهادات جهت ارایه بهتر فعالیت ها پرداختند.

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به تشریح فعالیت های ستاد و همچنین مباحث مرتبط به توسعه فعالیت ها و پیگیری و اجرای بهتر فعالیت ها این ستاد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha