جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی- مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اعلام این که به زودی کلنگ ساخت دو مدرسه در کرمانشاه به زمین زده می شود، گفت: در طول ۶ سال گذشته، سه مدرسه علمیه در شهرستانهای سرپل ذهاب، هرسین و اسلام آبادغرب ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، با تبریک هفته معلم و پاسداشت مقام معلمان، گفت: در حال حاضر بیش از 84 استادسرا در استان کرمانشاه برای پرسنل و اساتید حوزه ساخته شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان این که در طول 6 سال گذشته، سه مدرسه علمیه در استان کرمانشاه در شهرستانهای سرپل ذهاب، هرسین و اسلام آبادغرب ساخته شده است، گفت: خوشبختانه برای توسعه مدارس علمیه و دینی زمین به اندازه کافی تهیه شده است و از سوی دیگر تمام مدارس علمیه در سطح استان کرمانشاه تعمیر و تجهیز شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به اینکه تاکنون برای توسعه مدارس علمیه، 500 میلیون تومان هزینه کرده ایم است، و به زودی کلنگ ساخت دو مدرسه در کرمانشاه به زمین زده خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 هکتار زمین خوب در وسط شهر در نظر داریم و به زودی کار ساخت آن آغاز می شود.

وی در ادامه سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان این که شاخصه طلاب انقلابی در انتخابات پیش رو، داشتن انتخابی در راستای تفکر انقلاب اسلامی است، گفت: حضور عظیم ملت ایران در انتخابات مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان این که باید برای انتخاب اصلح بر مبنای شاخص های رهبری عمل کنیم، یادآور شد: ما تابع ولایت فقیه هستیم و انتخابات را برای خود یک تکلیف می دانیم؛ از این رو با حضور حداکثری خود در انتخابات، شخصی انقلابی، اصلح و بدون گرایش به غرب ملعون به عنوان رییس جمهور ایران اسلامی انتخاب کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha