شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی- مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان سرپل ذهاب گفت: مدرسه باقرالعلوم(ع) برای ارائه خدمات رفاهی به اساتید، نیاز مبرم به ساخت استادسرا دارد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان این که مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان سرپل ذهاب در سال 1390 تاسیس شده است، گفت: در حال حاضر بیش از 40 طلبه بومی استان در این مدرسه در حال تحصیل هستند و ان شاءالله درسال های آینده این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قصد توسعه مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) را داریم، گفت: برخی از مشکلات و تنگناها همانند کمبود فضای آموزشی، کمبود خوابگاه و.... در این مدرسه دیده می شود که امیدواریم با مساعدت مدیریت حوزه استان مرتفع شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب یکی دیگر از مشکلات این مدرسه را نبود استادسرا عنوان کرد و گفت: این مدرسه  برای ارائه خدمات رفاهی به اساتید، نیاز مبرم به ساخت استادسرا دارد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: این مدرسه درماه مبارک رمضان نیز برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیاری در دستور کار دارد که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری همایش "سبک زندگی"، "تجلیل از اساتید مدارس" اشاره کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که این برنامه ها با همکاری و همراهی سپاه، بسیج، دفتر تبلیغات اسلامی و... برگزار می شود، گفت:  در سالروز گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز توسط این مدرسه علمیه، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و تربت پاک ارتفاعات بازی دراز به بیش از 5 تا 6 هزار نفر از زائران اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha