جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: به برکت اسلام ناب که با انقلاب اسلامی احیا شد مردم حیات پیدا کرد‌ه‌اند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها پیشتاز و پیشگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه استان قزوین، در شبستان مسجد النبی(ص)، با بیان این که انقلاب اسلامی امانت امام راحل و شهداء در دست ملت است، گفت: باید اصول و ارکان انقلاب را حفظ کنیم تا ستون‌های آن ثابت بماند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام اسلامی به برکت خون شهداء همیشه زنده بوده و همین امر موجب پریشانی استکبار شده و آنها هر روز یک فریاد سر می‌دهند.

وی افزود: روحانیت به تبعیت از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) رسالت هدایت مردم را بر عهده دارند و باید تلاش کنند مردم را در صراط مستقیم الهی قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: در نظام‌های ولایی، روحانیت علاوه بر ارائه طریق و تبلیغ، وظیفه راهبری مردم به سوی حق را نیز برعهده دارد و همان‌گونه که تبلیغ الزاماتی دارد، رسالت راهبری کردن نیز الزاماتی دارد و آسیب‌شناسی اخلاقی، پرهیز از اموری که شأن ربوبی ندارد و دوری از شبهات، از جمله مهم‌ترین الزامات روحانیون برای رسالت راهبری مردم در نظام ولایی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن با بیان این که انسان منهای دین مرده‌ای بیش نیست، و با انجام دستورات الهی و دینی و فرمانبری از خدا شاهد زنده شدن روح انسان‌ها خواهیم بود، ادامه داد: به برکت اسلام ناب که با انقلاب اسلامی احیا شد مردم حیات پیدا کرد‌ه‌اند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها پیشتاز و پیشگام است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به وظیفه مهم روحانیت اشاره کرد و بیان داشت: روحانیت سخنگوی دین خداست و اولین سخنگوی دین  رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بود.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی، ثبات قدم و بصیرت از جمله عواملی است که باید همگان از آن ها، در مقابل تهدیدها و جنگ نرم دشمن و کسانی که به دنبال آسیب رساندن به ارکان و اصول انقلاب هستند، برخوردار باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که امروز شبهات مختلفی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح شده که باید توسط روحانیون به خوبی در جامعه پاسخ داده شود، گفت: قرآن بهترین منبع پاسخگویی به سؤالات و شبهات است و امروز روحانیت در جامعه اسلامی وظیفه خطیری بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ملت ایران در این عرصه حضور پیدا نکنند، ولی به فضل الهی این ملت هم با حضور در این آزمون بزرگ سیلی محکمی به یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهند زد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha