جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 414701
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
پانصدوهفتمین شماره افق حوزه

حوزه/ پانصد و هفتمین شماره هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی منتشر شد.

  به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مطالبی چون: «رهنمود های مراجع و علما به مسئولان عرصه ارتباطات و بین الملل حوزه»، «مسابقات بین المللی قرآن طلاب جهان اسلام»، «دیدار اعضای برگزاری همایش اتحاد حقوقی جهان اسلام با مراجع» و ...  از عناوین جدیدترین شماره هفته نامه "افق حوزه" است.

همچنین « سخنان مدیر حوزه های علمیه با عنوان: شاخص های عمومی تبلیغ استخراج و در اختیار همه قرار گیرد»، « افضلیت و عصمت اهل بیت(ع) در آیه و روایات صلوات»، «فراخوان نوذدهمین همایش کتاب سال حوزه» از دیگر مطالب منتشر شده در این شماره افق حوزه می باشد.

افق خانواده نیز با عناوینی همچون: «بهار پرانرژی با تغذیه مناسب»، «مادران شاد، خانوادده را شاداب می کنند»، «ده روش برای کاهش استرس و ایجاد هیجان در زندگی»، «انحراف در ستون فقرات دانش آموزان ایرانی» ضمیمه هفته نامه افق حوزه است.

گزارشی از دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه به همراه برخی از اعضای این مرکز، با حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، علوی گرگانی و آیت الله مقتدایی دبیر دوم شورای عالی حوزه به صورت جداگانه و بهره مندی از توصیه‌ها و رهنمودهای ایشان در عرصه ارتقای ارتباطات و روابط بین‌الملل حوزه از عناوین هفته نامه افق حوزه است.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه افق به نشانی  www.ofoghhawzah.ir  در دسترس کاربران قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha