پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قزوین گفت: با توجه به هجمه دشمن علیه مکتب اسلام، یکی از رسالت های خطیر مبلغین و حوزویان پاسخ‌گویی به شبهات است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران شهرستان قزوین به نقش اثرگذار حوزه های علمیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، حوزه های علمیه همیشه در همه عرصه های این انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری داشته واین مسیر را همچنان ادامه خواهد داد.

وی با بیان این که حمایت از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه شهدا، از ملاک های سنجش عملکرد مسئولان در نظام اسلامی است، گفت: در شرایط امروز و با توجه به هجمه دشمن علیه مکتب اسلام، یکی از رسالت های خطیر مبلغین و حوزویان پاسخ‌گویی به شبهات است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون  استان قزوین به مسئله تبلیغ و وظیفه مبلغین و روحانیون در این عرصه خطیر اشاره کرد و افزود: کسانی که در این مسیر قدم برمی‌دارند، باید از سواد بالایی برخوردار باشند، و از این ‌رو خواهران طلبه باید با  تسلط کامل وارد عرصه تبلیغ شوند.

حجت الاسلام مصطفایی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که حوزه های علمیه در دفاع از ارزش ها، همیشه پیشقدم بوده و نقش پررنگی در این زمینه داشته است، اظهار داشت: همواره یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب حفظ روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه است و قطعا لازمه آن بصیرت سیاسی است، و بنابراین وظیفه امروز طلاب مدارس علمیه اعم از (برادران وخواهران)  بصیرت طلبگی، دانش افزایی و ارتقای آگاهی های سیاسی، انقلابی و بصیرتی می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha