جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسین منیری / مدیر حوزه علمیه نقده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان نقده گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باعث می شود که دشمنان احساس شکست کنند، لذا بزرگترین دفاع، حضور مردم در صحنه هایی همچون انتخابات است.

حجت‌الاسلام  حسین منیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات، اظهار داشت: تعهد و تخصص، درک مشکلات محرومین، دارا بودن قدرت مدیریت جامعه، روحیه دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، شاخص‌های انقلابی و نگاه به درون و اعتماد به نیروهای داخل کشور ازجمله معیارهای انتخاب مدیر اصلح است.

وی افزود: امام خمینی (ره) بیشتر به تمدن اسلامی، نظام اسلامی و دولت اسلامی تأکید می‌کردند اما ما هنوز در دولت اسلامی بسیار کارداریم و انتخاب اصلح باید اتفاق بیفتد  تا تمدن اسلامی شکل گیرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان نقده بیان داشت: امروز در جامعه  قشر ضعیف از مشکلات موجود رنج می‌کشند و باید به این قشر توجه کرده و اجازه داده نشود تا  شکاف طبقاتی در کشور ما افزایش یابد.

حجت‌الاسلام منیری با اشاره به برکات انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: حفظ اقتدار کشور، امید به آینده و ایجاد روحیه تلاشگری و برادری از برکات انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو است و در کنار رشد اقتصادی و فرهنگی، دین و باورها و اعتقادات مردم نیز باید رشد پیدا کند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باعث می شود که دشمنان احساس شکست کنند، لذا بزرگترین دفاع، حضور مردم در صحنه هایی همچون انتخابات است.

حجت الاسلام منیری  گفت: روحانیون به عنوان راهنمایان مردم تاثیر گذار هستند و با تبلیغ می‌توانند، مردم را راهنمایی کرده و با مسئولیت‌های خود آشنا کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha