جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 414725
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
مسجد جمکران

همایش بزرگ «خادمان منتظر» در آستانه نیمه شعبان با حضور خادمان افتخاری خواهر و برادر در شبستان کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، احمد حاجی‌زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در این مراسم با اشاره به اینکه مقام خادمی در خانه خدا و مسجدی که منتسب به ولی خدا است مقام بسیار رفیعی است، اظهار کرد: خداوند مدال افتخار بر دوش شما گذاشته که در این مکان مقدس به بهترین خلق خدا خدمت می‌کنید و همواره باید شکر گذار این مقام و نعمت باشید.

وی ادامه داد: مسجد مقدس جمکران تنها جایی است که در آن سالانه میلیون‌ها بار «ایاک نعبد و ایاک نستعین» ذکر می‌شود و برای توفیق خدمت در چنین فضایی آن‌هم در دوران سخت شیعه و در بزرگ‌ترین مانور منتظران جهان در نیمه شعبان باید شکر گذار بود.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه نیمه شعبان اوج عظمت و نمایش بی‌بدیل شیعه است، بیان کرد: شیعه با دو بال عاشورا و مهدویت اوج گرفته که یکی بال ایثار و شهادت است و مانور عظیم آن در اربعین برگزار می‌شود و بال دیگر آن فرهنگ مهدوی است که حاصلش امید به آینده و تلاش برای آماده کردن جامعه برای ظهور منجی است و چه افتخاری بالاتر از خادمی در وادی انتظار.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه بعد از شب قدر، شب نیمه شعبان بافضیلت ترین شب سال است، گفت: همه ما باید در کنار هم فضا را برای حضور بهترین خلق خدا در بهترین مکان و زمان آماده کنیم. باید تلاش کنیم تا فرهنگ خادمی به معنی واقعی کلمه در مسجد محقق شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha