پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جهاد ادامه دارد

حوزه/ حجت الاسلام جزایری، از برگزاری اردوی «جهاد سیاسی» در راستای تبیین شاخصه‌های رئیس‌جمهور اصلح خبرداد و گفت: شیوه کارکرد این اردو بدین صورت است که طلاب در نقاط مختلف استان مستقر شده و پیرامون موضوعات مرتبط با انتخابات و فضای سیاسی کشور، به تبلیغ می‌پردازند.

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی اردوی «جهاد سیاسی» در سطح استان خوزستان، اظهار داشت: اردوی «جهاد سیاسی» ویژه مبلغان مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز است که قریب به ۶۳ نفر در این اردو فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به کارکردهای این اردوی بصیرتی-سیاسی، گفت: شیوه کارکرد این اردو بدین صورت است که طلاب در نقاط مختلف استان مستقر شده و پیرامون موضوعاتی مرتبط با انتخابات و فضای سیاسی کشور، به تبلیغ می‌پردازند.

حجت الاسلام جزایری، «روشنگری»، «تبیین سخنان مقام معظم رهبری» و «بیان ملاک‌های نامزدهای انتخاباتی» را بخشی از فعالیت مبلغان در اردوی «جهاد سیاسی» اعلام کرد و افزود: مبلغین مدرسه علمیه در این اردو در محلات شهری و روستایی حاضر شده و به انجام فعالیت‌های سیاسی برای روشن کردن مردم نسبت به مسائل روز می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، با بیان این که تبیین سخنان مقام معظم رهبری یکی از مباحث اصلی مد نظر مبلغین اعزامی به مناطق چندگانه شهری و روستایی است، اظهار داشت: طلاب و روحانیون طبق شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های یک سال اخیر پیرامون مسأله انتخابات در موضوعات اقتصاد، استقلال و امنیت کشور مطرح فرموده‌اند، با مردم گفتگو کرده و بصیرت افزایی می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه تأمین نیاز فکری و خوراک بصیرتی طلاب طی جلسات مستمر در ماه‌های قبل صورت گرفته، گفت: مدیریت مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، با برگزاری سلسله جلسات جریان شناسی و بصیرتی، خوراک فکری و سیاسی را در اختیار طلاب قرار داد تا امروز مبلغان اعزامی بتوانند به راحتی در جمع‌های مردمی حاضر و سخنرانی و بصیرت افزایی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha