چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام امیرحسین فرجی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، به جایگاه معلم و استاد در اسلام اشاره کرد و گفت: معلمین در جامعه اسلامی همچون ستون های پیشرفت و ترقی هستند که با ارائه آموزش های لازم به افراد، می توانند بهترین کارکرد را داشته باشند، لذا اگر به این استوانه های پیشرفت کشور بی توجهی شود، جامعه فلج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام امیرحسین فرجی، امروز در جمع معاونین تهذیب مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، در سالن جلسات حوزه علمیه کاشان، اظهار داشت: بخش قرآن و عترت حوزه های علمیه، بعد از چند سال مجددا زیر مجموعه معاونت تهذیب قرار گرفت.

وی افزود: به منظورتلاش بیشتر در امور تهذیبی، تمام مدارس علمیه باید شورای امور تهذیبی را با حضور مدیر، دو تن از اساتید و دو تن از طلاب تشکیل دهند، گفت: در این راستا، برگزاری دوره مشاوره برای کلیه معاونین تهذیب و طلبه های علاقه مند در مدارس علمیه در دستور کار ما قرار دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، افزود: در اولین فرصت پس از ثبت نام علاقه مندان، با گزینش های لازم، 30نفر از واجدین شرایط در سال تحصیلی جاری، در این دوره مشاوره شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام فرجی، با تأکید بر سرکشی هرچه بیشتر معاونین تهذیب مدارس علمیه منطقه کاشان، به منظور ارتباطات صمیمی و رفع مشکلات در حجره های طلاب، گفت: به منظور آشنایی و نظارت رفتاری دو طرفه در سال جاری، طرح میثاق یک هفته ای برای کلیه طلاب جدیدالورود برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، در پایان سخنان خود از برگزاری مراسم تجلیل از طلبه اهل شهرستان کاشان که در مسابقات بین المللی حفظ کل قرآن کریم مقام اول را کسب کرده خبر داد و گفت به زودی از این طلبه قرآنی که مایه افتخار کاشان است، تجلیل می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha