جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اوج راهپیمایی بین المللی اربعین استکباری ستیزی و ارادات به اهل بیت است، گفت: عدالت‌‏طلبی مهم‌ترین مسأله است و رابطان عتبات عالیات کار بسیار بزرگی انجام می‏‌دهند، زیرا انگیزه مردم را در این جهت پرورش داده و رابط بین قلب‌‏های مردم و اهل بیت(ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با مسئولان دفاتر شهرستانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: توفیقات زیادی نصیب شما است و شیوه کار شما در زوایه دیگر، خودش مشوق راهی است، برای افرادی که نمی‌توانند به زیارت عتبات عالیات بروند.

وی با بیان این که شما به طریق جمع آوری نذورات خیرین، این محبت و ارادت را به ائمه(ع) متصل می‌کنید، گفت: همه پیامبران برای اجرای عدل مبعوث شده و هدف همه آنها اجرای توحید بود و از سوی دیگر هدف اصلی قرآن و اهل بیت(ع) نیز تبیین و بیان احکام الهی در دنیاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که در طول تاریخ ظلم های زیادی به مسلمانان شده و دشمنان تا جایی که توانستند، با درگیری فیزیکی و شیطنت، انواع کارشکنی‌ها برای مسلمانان ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی وقتی مردم عدالت طلب اعم از شیعه، سنی، یهودی، زرتشتی و ...، در هر شرایطی که شاید نتوانستند اسلام را با این نام و نشان بگیرند، اما در راهپیمایی بین المللی اربعین حضور پیدا می‌کنند و حضور آنها به عنوان ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم است.

وی با بیان این که اوج راهپیمایی اربعین در استکبار ستیزی و ارادت به اهل بیت(ع) است و این دلدادگی بسیار عمیق و با زندگی مردم گره خورده است، به روسای ستادهای عتبات عالیات در شهرستانهای استان خراسان جنوبی گفت: شما اتصال ارادت های مردم به اهل بیت(ع) هستید و این افتخار بزرگی است که خداوند، نصیب شما کرده تا از این طریق ارادت مردم را به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام حسین(ع) با جمع آوری نذروات برقرار سازید.

وی گفت: شما ارتباط بین قلب های مردم با آستان اهل بیت(ع) هستید واین افتخار بزرگی است که خداوند نصیب هرکسی نمی‌کند و از این رو باید قدردان این فرصت و نعمت باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha