جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ حضرت آیت الله نجفی خطاب به وزیر دفاع عراق گفتند: ما تا آزاد شدن آخرین وجب از خاک عراق به آرامش نمی رسیم و از شما انتظار داریم با کسانی که سر از تن کودکان عراق جدا کردند، با قدرت برخورد کنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با اعیاد شعبانیه ،گروه های مختلفی از جمله دو وزیر عراقی، جمعی از روحانیون حوزه، عشایر، دانشجویان پرستاری و گروه های دیگر مردمی، با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

آیت الله بشیر نجفی

این مرجع تقلید در دیدار با وزیر دفاع و وزیر کشور عراق گفتند: عراق باید با قدرت تمام با اشغالگران و متجاوزان تروریست مقابله کند تا آخرین وجب از خاک عراق آزاد شود و از سوی دیگر ما باید با فساد مبارزه کنیم و بر ارزش هایی مانند دوست داشتن میهن تمرکز کنیم، زیرا دوست داشتن میهن نشانه وفاداری و ایمان است و ما تا آزاد شدن آخرین وجب از خاک عراق به آرامش نمی رسیم و از شما انتظار داریم با کسانی که سر از تن کودکان عراق جدا کردند با قدرت برخورد کنید و همه باید بدانیم که فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال حاضر خواهیم شد و در مورد حفظ کشور خود بازخواست خواهیم شد.

ایشان افزودند: مسئولان باید از تمام راه های ممکن با فساد مبارزه کنند و خائنان و مفسدان و عاملان خرابی و ویرانی عراق را مجازات کنند.

آیت الله بشیر نجفی

همچنین گروهی از روحانیون و فضلای عراق از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید حاتم الحیدری وکیل معظم له در منطقه الحیدریه با حضرت آیت الله نجفی دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار خواستار استمرار حمایت ها از بسیج مردمی و یاری مجاهدان جبهه های جنگ شدند و تاکید کردند رسیدگی و سرپرستی خانواده های شهدا امری واجب است.

ایشان افزودند: خون پاک این قهرمانان باعث شد رؤیاهای تکفیری ها در عراق بر باد برود و نتوانند بر عراق مسلط شوند و ان شاء الله پیروزی کامل عراق در برابر تروریست ها نزدیک است.

آیت الله بشیر نجفی

علاوه بر این گروهی از عشایر و بزرگان قبایل عراق با حضرت آیت الله نجفی دیدار کردند و از رهنمودهای این مرجع تقلید بهره بردند.

حضرت آیت الله نجفی خطاب به عشایر عراق گفتند: عشایر نقش بزرگی در مبارزه با استعمارگران دارند و امروز نیز فرزندان همین عشایر در برابرتکفیری ها ایستاده اند و خاک عراق را از دست تروریست های داعش آزاد کرده اند و همه باید برای نجات کشور و پیشرفت آن و نابودی داعش و همچنین برای مبارزه با فساد و مفسدان تلاش کنند.

ایشان افزودند: عراق این شایستگی را دارد که در زمره کشورهای پیشرفته منطقه از لحاظ اقتصادی و علمی و زمینه های دیگر باشد؛ چراکه عراق ظرفیت های لازم برای این پیشرفت را در اختیار دارد.

آیت الله بشیر نجفی

گروهی از اساتید و دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه کوفه نیز با این مرجع تقلید دیدار کرده و از رهنمودهای ایشان استفاده کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت پیشرفت آموزش در تمام کشور و ضرورت همراهی عراق با کاروان پیشرفت های پزشکی جهان تاکید کردند: کادر پزشکی ما باید به آموخته ها و دانش علمی خود در زمینه پزشکی پایبند باشند و در کار خود اخلاص داشته باشند تا مریض احساس کند که پزشکان و پرستاران بر اساس انسانیت با او رفتار می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha