جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مديركل تبليغات اسلامي خراسان شمالي با اشاره به عوامل دوری جوانان از مهدویت گفت: تهاجم فرهنگی یکی از عوامل دوري جوانان از مهدويت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های نیمه شعبان اظهار داشت: دشمنان با جنگ نرم و ترويج افكار خرافي و دروغين مهدوي به دنبال دور کردن مردم به‌ویژه جوانان از منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج) و دين مبين اسلام هستند.

وی با تأكيد بر ترويج انديشه مهدويت در بين جوانان، افزود: تبلیغ و ترویج معارف مهدوی در بین مردم و بخصوص نسل جوان سدی در برابر تهاجم و توطئه فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام خادمی گفت: دشمنان با درك اينكه از راه نظامي نمی‌توانند بر ملت ولايتمدار ايران غلبه كنند، عقايد ديني جوانان را هدف قرار داده و تلاش می‌کنند با رواج بی‌دینی در جامعه و از بين بردن ارزش‌های ديني و مذهبی جوانان ايراني را به انحطاط بكشند.

وی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان را فرصتی برای شناخت امام زمان (عج) و تلاش برای فراهم کردن زمینه ظهور دانست و اظهار داشت: بصیرت افزایی مردم و ترویج فرهنگ مهدویت از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان است.

مديركل تبليغات اسلامي خراسان شمالي تأکید کرد: بايد از فرصت جشن‌ها و مراسم شعبانيه استفاده كرده و با ترويج و نهادینه‌سازی فرهنگ مهدويت در جامعه، جوانان را با مباني و فرهنگ مهدويت آشنا نموده تا از اين طريق آن‌ها را از دام‌ها و شبکه‌های خطرناك دشمنان برهانیم.

وی با بیان اینکه ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ مهدویت در جامعه ضروری است، اظهار داشت: ترويج و گسترش فرهنگ مهدويت سبب افزايش آگاهي و معرفت منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) شده و جامعه را به‌سوی ايجاد مؤلفه‌های عدالت و تحقق هدف والاي برقراري عدالت واقعي سوق می‌دهد.

حجت‌الاسلام خادمي افزود: با ارائه برنامه‌های ارزشي، ديني و مهدوي و توجه به محتواي آن‌ها می‌توانیم نسل امروز به‌ویژه جوانان را با دانش‌افزایی و تقويت باورهاي آن‌ها نسبت به آموزه‌های مهدوي به‌سوی انسان کامل و راهنمای بزرگ بشریت امام زمان(عج) هدايت كنيم.

وی با اشاره به اينكه اعتقاد به امام عصر(عج) از مهم‌ترین پشتوانه‌های فكري و معرفتي است، گفت: با ارائه برنامه‌هایي با محوريت انديشه مهدويت می‌توانیم معرفت و شناخت جوانان نسبت به منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج) را افزايش داده و با تقويت بُعد عبادي و مهدوي در ضمير آن‌ها، محبت و ايمان قلبي را در وجود آنان نهادينه كنيم.

 مديركل تبليغات اسلامي خراسان شمالي در پایان خاطرنشان کرد: جشن‌های دهه مهدویت و ایام میلاد باسعادت حضرت حجت (عج) باید با مشارکت نهادها و حضور مردم برگزار شود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha