جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی اکبر نوایی-معاون فرهنگی اجتماعی حوزه خراسان

حوزه/ حجت الاسلام والملمسن نوائی بیان کرد: برای ارتقا همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش باید با روش شناسی، آماده سازی و بسترسازی کار را آغاز کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر نوایی در نشست همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، رویکرد جدیدی می‌خواهد و برای ارتقا آن باید با روش شناسی، آماده سازی و بسترسازی کار را آغاز کنیم.

مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان خاطر نشان‌کرد: حوزه علمیه در عناوین توانمندسازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش به لحاظ علمی و روشی، ارتباط پژوهش، مبلغین مناسبتی، دارالقرآن، راهیان‌نور و ... با آموزش و پرورش همکاری‌ می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوایی با اشاره به اینکه در حوزه‌ عملیاتی همکاری‌ها ضعف وجود دارد، افزود: آموزش و پرورش باید در هر زمینه یک بسته عملیاتی ارائه دهد و در هرگروه از فعالیت‌ها، کارگروهی را ایجاد کند.

مشاور مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه تحول در همکاری‌ها باید از درون آموزش و پرورش صورت گیرد، گفت: لازمه کارهای اساسی، بنیادی دینی معطوف به فرهنگ اسلامی و ایجاد بستر تحولات فرهنگی است.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha