سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
همایش گفتمان انقلاب اسلامی در یزد

حوزه / همایش گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات پیش از ظهر امروز با حضور روحانیون و مبلغین استان یزد در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ همایش گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات، پیش از ظهر امروز با حضور روحانیون و مبلغین استان یزد در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جنتی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، در خصوص دلایل برگزاری این همایش در یزد گفت: با توجه به تاکیدات مدیریت محترم و معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد مبنی بر برگزاری همایش گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات ، اقدام به برگزاری این همایش در استان یزد کردیم.

مسئول شعبه موسسه امیر بیان در یزد خاطر نشان کرد: از دو هفته گذشته با هماهنگی های صورت گرفته با مدیران مدارس علمیه یزد ، مبلغینی از طرف موسسه امیر بیان یزد جهت ایجاد انگیزه برای حضور در این عرصه حساس و وسیع به مدارس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این همایش محتواهای مناسب تبلیغی در ایام انتخابات در اختیار شرکت کنندگان در بخش های مختلف قرار می گیرد، افزود: نخستین اثر حضور در این جلسه ، ایجاد انگیزه و دومین اثر آن ، در اختیار قرار دادن محتواهای سخنرانی اعم از سخنرانی های چند رسانه ای ، محتواهای تبلیغی و برنامه های جُنگ است که در اختیار شرکت کنندگان محترم قرار گرفت، و در آینده نچندان دور اثرات مثبت آن نمایان خواهد شد.

حجت الاسلام جنتی با اشاره به افراد شرکت کننده در این همایش گفت: در نخستین همایش گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات استقبال بسیار خوبی از سوی روحانیون و مبلغین شکل گرفت و بیش از 200 نفر در این همایش حضور پیدا کردند.

مسئول شعبه موسسه امیر بیان در یزد اظهار داشت: حوزه علمیه وظیفه اش دفاع و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است و هدف جانبداری از یک شخص خاص نیست و ما فقط با تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای آنها باعث می شویم که فرد اصلح با آگاهی کامل توسط مردم انتخاب شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha