شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که طرح ها و برنامه های خود برای تقویت فرهنگ دینی را به مردم بگویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین نبوی، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در همایش بصیرتی با عنوان "حضور حداکثری در انتخابات" که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: اهمیت مساله فرهنگ به خصوص با تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب به قدری است که شاید چندان نیاز به یادآوری نباشد، اما با این حال همه مسئولان و دلسوزان کشور باید بیش از پیش به آن توجه و عنایت لازم را داشته باشند.

وی افزود: به خصوص از نامزدهای انتخاباتی انتظار می رود که به طور صریح و شفاف بگویند به مردم که اگر بر سر کار بیایند و پیروز انتخابات شوند برای تقویت فرهنگ دینی چه کارهایی انجام می دهند.

معاون تبلیغ  و امور فرهنگی حوزه های علمیه همچنین با اشاره به نارضایتی بخش های زیادی از مردم نسبت به معضل بیکاری بیان داشت: می گویند برجام تمام مشکلات ما را حل کرد و حال آن که این طور نیست و اگر سایه جنگ از این کشور برداشته شده این به خاطر حضور یکپارچه مردم در صحنه است.

وی گفت: در قضیه مذاکرات هسته ای ما به عینه مشاهده کردیم که دشمنان بدعهدی کرده و برخلاف قول و وعده های خود عمل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی در خاتمه با بیان این که دشمن به دنبال دوقطبی کردن فضای انتخابات است، افزود: باید کاندیدا و جریان انقلابی را انتخاب کنیم که به مقابله با فساد برخیزد و بتواند مشکلات مردم را حل کند ، اما از آن سو باید مراقب توطئه دشمن باشیم که می خواهد فضای کشور را احساسی و دوقطبی کرده و از این طریق اهداف شوم خود را دنبال نماید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha