جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغ

حوزه/ حجت الاسلام روحانی گفت: علما و روحانیون نقش مهمی در ترویج و نشر معارف دینی و اهل بیت (عليهم السلام) دارند و باید آگاهی بخشی به نسل جوان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام مجتبی روحانی، در گردهمایی روحانیون مستقر که در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبان المعظم و گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، اظهار داشت: علماء و روحانیون نقش مهمی در ترویج و نشر فرهنگ دینی و اهل بیت(علیهم السلام) در جامعه اسلامی دارند .

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه برنامه ریزی برای نسل جوان و نوجوان کشور گفت: با توجه به این که خطر تهاجمات فرهنگی روز به روز در حال گسترش است؛ لذا باید در برابر این هجمه ها و توطئه های دشمنان، با برنامه ریزی صحیح و اثرگذار مقابله کرد .

امام جمعه بابل در ادامه با اشاره به اهمیت نقش علماء و روحانیون در آگاه سازی آحاد جامعه به ویژه اقناع نسل جوان و نوجوان، تصریح کرد: برقراری ارتباط مستقیم و چهره به چهره روحانیون به خصوص روحانیون مستقر در شهرها و روستاهای استان، می تواند بخش عظیمی از معضلات و مشکلات را برطرف نماید.

حجت الاسلام روحانی در پایان ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته از سوی روحانیون مستقر در مناطق مختلف مازندران خاطرنشان کرد: تبلیغ دین، موثرترین مولفه جهت کم کردن معضلات و مشکلات در جامعه اسلامی است که می تواند در رفع کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزائی داشته باشد.

انتهاي پيام313/48

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha