جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر گفت: ، حضور در انتخابات وظیفه ای شرعی، ملی و دینی است، زیرا به خودی خود بیمه کننده نظام و انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین مجید بنی عامریان، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: چشم تمام جهانیان به این انتخابات دوخته شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر تاکید کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری و علما و بزرگان حضور در انتخابات وظیفه ای شرعی، ملی و دینی است، زیرا حضور در انتخابات خود بیمه کننده نظام و انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمنان می باشد.

وی ادامه داد: عقل سلیم حکم می کند که در انتخابات حضوری فعال داشته و وضعیت منفعل به خود نگیریم، زیرا این خود ماییم که سرنوشت خودمان را رقم می زنیم.

حجت الاسلام بنی عامریان اظهار داشت: دین مبین اسلام دینی اجتماعی است و از گوشه گیری و فردگرایی به شدت انتقاد دارد، لذا حکم  عقل و نیز حکم دین ایجاب می کند که در تصمیات کلی و ملی حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر بیان کرد: بی تفاوتی نسبت به وضعیت جامعه پیرامون خود باعث لطمات بسیاری می شود، لذا حضور در انتخابات و انتخاب گزینه ای اصلح و انقلابی می تواند آینده ای روشن و امیدوارکننده برای کشور رقم بزند.

وی گفت: نامزد و کاندیدایی اصلح کسی است که در خط انقلاب و به دنبال اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری همانند اقتصاد مقاومتی باشد، لذا بی شک چنین فردی می تواند سرنوشت کشور را به سمت و سوی ترقی و توسعه به معنای واقعی رهنمون سازد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر در پایان سخنان خود تاکید کرد: در این بین نقش روحانیون در معرفی نامزد اصلح و انقلابی به جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است،لذا از طلاب و روحانیون درخواست داریم که دراین مدت نامزد اصلح و در مسیر آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری را  به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha