سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام صادق نیا

حوزه / حجت الاسلام صادق نیا گفت: ترویج آموزه های مهدوی در جامعه با استفاده از ابزار هنر و فضای مجازی از اهمیت فراوانی برخوردار است، چرا که در دنیای امروز استفاده از هنر و فضای مجازی راهکاری مؤثر برای انتقال و نهادینه کردن فرهنگ مهدوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام صادق نیا، امروز در همایشی با عنوان «آینده پژوهی با محوریت مهدویت»، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر شهرستان قزوین، اظهار داشت: اعتقاد به منجی موعود ما را یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان این که عقیده به امام زمان(عج) عقیده به یک حکومت آرمانی است، گفت: عده ای از افراد جامعه بر این باورند که باید برای تحقق این حکومت آرمانی به اندازه توان تلاش کرد و گام به گام جلو رفت و البته انتظار تنها بخشی از مهدویت است.

 کارشناس مهدویت با بیان این که آموزه های مهدوی و فرهنگ سیاسی برآمده از آن، نقش مهمی در پیروزی انقلاب ایفا کرده است، گفت: ﻓﺮھﻨﮓ مهدویت و اﻧﺘﻈﺎر، ﺑﺨﺸﯽ از آرﻣﺎن ھﺎی ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ و ﻣﮑﺘﺐ ﺗﺸﯿﻊ اﺳﺖ.

وی با بیان این که انتشار، ترویج  فرهنگ اهل بیت(ع) و مهدویت، بسیاری از مردم جهان را شیفته و دلباخته خود کرده است، گفت: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه با استفاده از ابزار هنر و فضای مجازی از اهمیت فراوانی برخوردار است، چرا که در دنیای امروزی استفاده از هنر و فضای مجازی راهکاری مؤثر برای انتقال و نهادینه کردن فرهنگ مهدویت است.

حجت الاسلام صادق نیا افزود: تنها زمینه‌ای که می‌تواند جوانان را در برابر تهاجم نرم فرهنگی بیمه کند، ترویج  فرهنگ و آموزه‌های مهدوی است و از این رو باید تلاش کنیم تا زمینه شناخت و آگاهی نسل جوان را نسبت به معارف دینی بیشتر نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha