جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 414845
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
حجت الاسلام امیر حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره)

حوزه/ حجت الاسلام حیدری از برگزاری نشست های بصیرتی طلاب در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان خبرداد.

حجت الاسلام امیر حیدری،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به فعالیت های معاونت تهذیب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، گفت: برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی برای طلاب از مهمترین برنامه های مدرسه است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) در ادامه با اشاره به مسأله انتخاب اصلح، تصریح کرد: تبیین معیارهای انتخاب اصلح در جامعه، بر عهده طلاب علوم دینی است، از این رو برای آموزش به طلاب هر هفته پنج شنبه ها کارگاه بصیرت افزایی در مدرسه برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ نشاط در طلاب، ابراز داشت: طلاب باید در کنار پرداختن به درس و بحث، ساعتی را به برنامه های ورزشی و تفریحی اختصاص دهند.

وی در ادامه با اشاره به اردوی تفریحی، زیارتی یک روزه امام زاده محسن(ع) شهر همدان، گفت: این بقعه متبرکه در محیطی کوهستانی قرار دارد، لذا اردوی طلاب  هفته آتی در این منطقه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه همدان برنامه بازدید خانواده های طلاب از باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان به همراه روایت گری دفاع مقدس در هفته پیش رو اجراء می گردد.

وی در پایان از ثبت نام و اعزام طلاب برای شرکت در طرح ولایت خبر داد گفت: از طلاب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برای شرکت در طرح ولایت به مدت یک ماه در مشهد مقدس ثبت نام به عمل آمده است و این دوره بعد از امتحانات برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha