جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 احمد حسین فلاحی

حوزه/ حجت الاسلام فلاحی با بیان این که انتخابات ایران بر منطقه و جهان اسلام تاثیرگذار است، گفت: انقلاب اسلامی و بیداری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) سبب شد تا دست اجانب از مرز و بوم کشور ما و همچنین بخش هایی از منطقه کوتاه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، عصر امروز در نشست بصیرت افزایی مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان گفت: در این زمانه حساس که دشمنان اسلام به دنبال اسلام هراسی هستند، عملکرد مسلمانان بسیار حساس و پر اهمیت در جهان است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی کشور و مسأله انتخابات، افزود: به تحقیق یکی از کشور های اثر گذار در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه همدان ادامه داد: ایران اسلامی در موقعیت و زمانی قرار گرفته که همه کارهای آن بر جهان اسلام تاثیر گذار است از جمله انتخابات پیش رو، لذا انتخاب اصلح دربسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام فلاحی در ادامه با اشاره به فواید انقلاب اسلامی در جهان اسلام، ابراز داشت: انقلاب اسلامی و بیداری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) سبب شد تا دست اجانب از مرز و بوم کشور و همچنین بخش هایی از منطقه کوتاه شود.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به دشمنی همیشگی دشمنان اسلام، خاطرنشان کرد: همان طور که شعار همیشگی ما نابودی اسرائیل و محو شدن آن در جهان است، آنها نیز بیکار ننشسته و به دنبال دشمنی با ایران هستند.

وی در  پایان با اشاره جنگ نرم و ضرورت مقابله با آن، گفت: در حال حاضر که دست دشمنان اسلام از نبرد نظامی کوتاه است آنها می خواهند با جنگ نرم و فریب ملت ایران، به ما ضرر بزنند و نقش ما روحانیون در برابر جنگ نرم و حوادث احتمالی، خنثی کردن نقشه های دشمن با تبیین مبانی و بصیرت افزایی در سطح جامعه است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha