شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماز

حوزه/ نخستين همايش سراسری اعضای هيأت‌های ارزيابي و داوري ستاد اقامه نماز كشور با حضور ۲۰۰ نفر در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، نخستين همايش سراسری اعضای هيأت‌های ارزيابي و داوري ستاد اقامه نماز كشور امروز در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) در سالن اجتماعات گمرک خراسان رضوی برگزار شد.
 
در این برنامه 200 نفر از اعضای هيأت‌های ارزيابي شامل نماينده امام جمعه مشهد، نماينده استاندار، نماينده سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، نماينده منتخب دبيران شورای اقامه نماز دستگاه‌های اجرايی استان، مدير و كارشناسان ستاد اقامه نماز هر استان‌ گردهم‌ آمدند.
 
براساس این گزارش، ايجاد هماهنگي و انسجام در فرآيند ارزيابي عملكرد اقامه نماز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1395و تجليل از خدمات و زحمات و تلاش اعضاي هيأت‌های مذكور از اهداف این همایش است.
 
در این مراسم محمد حسین رضایی، نماينده رئيس جمهور در امر نماز به تبیین نکاتی پیرامون ارزیابی و نظارت اقامه نماز براساس پيام سيزدهم رهبر معظم انقلاب به اجلاس‌هاي سراسري نماز پرداخت.
 
 پخش پیام تصویری حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور به این گردهمایی، خیرمقدم قائم مقام ستاد اقامه نماز و سخنرانی سيد علي مهديان از دیگر بخش های این برنامه بود.
 
یادآور می‌شود، این همایش که از سوی معاونت برنامه ريزي، نظارت و ارزيابي ستاد اقامه نماز برگزار شد تا با برگزاری کلاس های آموزشی ویژه کارشناسان و مدیران و جلسه جمع بندی نقطه نظرات به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ ت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha