جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام آقا تهرانی

حوزه/مقام معظم رهبری شاخصه های متعددی بر اساس آیات قرآن و سخنان اهل بیت(ع) ونیز قانون اساسی برای کاندیدای اصلح ریاست جمهوری برشمرده اند که توجه به آن ها به ما در شناخت فرد اصلح ، کمک بسیاری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی ، پنجشنبه شب طی سخنانی در نشست طلاب و فضلای استان کرمان که در حسینیه آیت الله العظمی مرعشی نجفی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به انتخابات پرشور در نظام جمهوری اسلامی ایران که در حدود چهار دهه عمر انقلاب تقریباً هر سال یکبار برگزار شده است، اظهار داشت: همواره حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، یکی از مظاهر اقتدار ملی و افزایش عزت نظام وانقلاب در جهان بوده است که ان شاءالله این دوره نیز به طور خاص چنین خواهد بود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمت بخشید، گفت: آنچه ما امروز وظیفه داریم این است که در جهت حراست از میراث عظیم امام و شهیدان ، با حفظ و تقویت روحیه انقلابی خود و تبعیت از ولایت فقیه، جلوی دشمنان بایستیم نه این که خدای ناکرده به خاطر برخی مشکلات اقتصادی، بخواهیم کوتاه بیاییم و از اصول انقلابی خود عدول کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بحث انتخابات و شناخت کاندیدای اصلح خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شاخصه های متعددی بر اساس آیات قرآن و سخنان اهل بیت(ع) ونیز قانون اساسی برای کاندیدای اصلح ریاست جمهوری برشمرده اند که توجه به آن ها به ما در شناخت فرد اصلح ، کمک بسیاری می کند.

وی با تاکید بر این که کسی که ولایتمدار نیست ، اصلاً صلاحیت و شایستگی ریاست جمهوری را ندارد، گفت: در کنار بحث ولایت مداری، ایمان انقلابی و دینی ، آنچه ضرورت دارد این است که تعهد و تخصص باید در کنار هم در فرد وجود داشته باشد چرا که بدون هر از کدام آن ها ، کارها به سامان نمی رسد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha