جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

مهدویت

نهمین دوره آموزشی معارف مهدویت ویژه خواهران طلاب و دانشجو از سوی مرکز تخصصی مهدویت خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مرکز تخصصی مهدویت خراسان رضوی برای سال تحصیلی 96 ـ 97 دانش پژوه می پذیرد و در همین راستا نهمین دوره آموزشی معارف مهدویت از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در مشهد برگزار می‌شود.
 
شرایط ثبت نام در این دوره داشتن حداکثر 45 سال، تعهد به نظام و رعات شئون اسلامی، طلاب و دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی است.
 
این دوره آموزشی با محورهای «امام مهدی در قرآن و عترت، آسیب‌شناسی»، «انتظار و وظایف منتظران»، «علائم و شرایط ظهور»، «فرقه‌های منحرفی»، «منجی در ادیان»، «اخلاق مهدوی» و «ولایت فقیه» برگزار می‌شود.
 
بر این اساس، زمان ثبت نام این دوره 25 اردیبهشت تا ۱۴ خردادماه امسال و زمان برگزاری آزمون ۳۰ مرداد ماه است و منبع آزمون کتاب دو جلدی 200 پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان(عج) می باشد.
 
مدارک لازم برای شرکت در این دوره فتوکپی کارت ملی و شناسنامه، فتوکپی پاسپورت و برگه اقامت برای اتباع خارجی، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی یا معرفی‌نامه از محل تحصیل به همراه دو قطعه عکس است.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به معاونت واحد آموزش خواهران مرکز تخصصی مهدویت خراسان رضوی واقع در مشهد مقدس، بلوار مدرس، بین مدرس 8و 10، ساختمان نهضت سوادآموزی، طبقه پنجم مراجعه کنند.
انتهای پیام/ ت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha