جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه هدف دشمن نابود کردن جامعه اسلامی است، گفت: طلاب و روحانیون باید سطح علمی و آگاهی خود را به حدی بالا ببرند که بتوانند مکتب امامت و ولایت را تبیین کرده و به شبهات ، پاسخ درست، عالمانه و قانع کننده بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، صبح امروز در جمع طلاب یزدی با بیان اینکه اهمیت مسئله طلبگی این روزها بیش از هر زمانی واضح تر و روشن تر است، گفت: ضرورت اینکه طلاب و روحانیون نسبت به کار، تکلیف و درس خواندن جدی باشند بیش از هر زمانی احساس می شود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد بیان کرد: دلیل این موضوع فعالیت دشمن در این عصر است که به نسبت تمام زمان ها، فعال تر و مرموزانه تر وارد شده و به دنبال فاسد کردن جامعه اسلامی ما است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: طلاب و روحانیون باید سطح علمی و آگاهی خود را به حدی بالا ببرند که بتوانند مکتب امامت و ولایت را تبیین کرده و به شبهات ، پاسخ درست، عالمانه و  قانع کننده بدهند.

آیت الله ناصری یزدی افزود:  فضای مجازی مهمترین ابزاری است که دشمن به وسیله آن در حال ایجاد شبهه و ترویج فساد در جامعه است و متاسفانه گوشی های موبایل در حال حاضر به یک اسباب بازی در دست همه مردم حتی کودکان قرار گرفته است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: اگر طلاب و روحانیون نسبت به این تحرکات دشمنان واکنش نشان ندهند و از حریم دین، انقلاب، ولایت و امامت دفاع نکنند، هیچ کسی به این عرصه وارد نمی شود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد ادامه داد: جوانان و نسل آینده ما باید با تحرکات دشمن به خوبی آشنا شوند و بصیرت درستی در زمینه شناسایی این تحرکات داشته باشند که فریب تهاجم های فرهنگی دشمنان را نخورند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه برنامه های تخریبی دشمنان علیه فرهنگ و ارزش های اسلامی و انقلابی ما بسیار دقیق و منظم است، گفت: الان بهاییت برای تضعیف تشیع هزینه های بسیار زیادی می کند و سعی دارد که اسلام ناب را از سطح جهان پاک کند.

آیت الله ناصری یزدی به تحرکات تروریستی وهابیت در منطقه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در هر کجایی که وهابیت حرکات تروریستی انجام می دهد، محل زندگی یا فعالیت شیعیان است و تعداد زیادی از آنها به شهادت می رسند.

امام جمعه یزد بر ضرورت وجود برنامه ریزی در زمینه ترویج ارزش های اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: تربیت دینی باید از دانش آموزان آغاز شود تا زمینه ای را فراهم کنیم که جلوی تاثیرپذیری افراد از تحرکات و برنامه های ضد فرهنگی دشمنان را بگیریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha