شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

مهدویت

حوزه/ مسابقه سراسری طرح مطالعاتی «نوید امن و امان» همزمان با دهه مبارکه مهدویت از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، با توجّه به اهمّیت لزوم معرفت صحیح حضرت بقیة اللّه الأعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف، و ترویج فرهنگ متعالی انتظار، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت اللّه صافی گلپایگانی، مسابقه بزرگ و سراسری طرح مطالعاتی آثار مهدوی معظّم له را با عنوان "نوید امن و امان" برگزار می کند.

بر اساس این گزارش: در این طرح که از روز دهم شعبان المعظّم تا سالروز میلاد امام زمان(عج) برگزار می گردد، علاقمندان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معظّم له و مطالعه چهار کتاب ارزشمند: «انتظار عامل مقاومت»، «باورداشت مهدویت»، «معرفت حجّت خدا» و «نوید امن و امان» می توانند در مسابقه شرکت نمایند.

گفتنی است: سؤالات در دو بخش (۱۲ ماه شعبان) و (۱۵ ماه شعبان) بر روی پایگاه قرار می گیرد و علاقمندان می توانند علاوه بر معرفت افزایی و نهادینه کردن فرهنگ صحیح انتظار، و اجر معنوی آن، از ۱۱۰ جایزه ارزنده این مسابقه از قبیل: مک هزینه سفر به کربلای معلّی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدّس، ربع سکّه و صدها هدیه دیگر بهره مند شوند.

یادآور می شود؛ شرکت کنندگان جهت اطلاع بیشتر می توانند با شماره تلفن 02537708580 تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.saafi.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha