جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امروز برای رسیدن به اهداف انقلاب و همچنین رشد و پیشرفت کشور راهی جز اتکا به توان داخلی کشور و اعتماد به جوانان پیشروی کشور نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در پنجمین روز از هفته معلم که با عنوان«روز معلم، مسئولیت پذیری و هدایت انقلابی»نام گذاری شده است در جمع کارکنان این اداره کل با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: به برکت انقلاب اسلامی فضای تحصیل و ارتقای علمی در کشور بسیار مناسب است.

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف علیه ملت ایران گفت: میدان مبارزه شما جوانان با دشمنان ، تلاش در مدارس و دانشگاه‌ها جهت رشد علمی کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه قطعاً ملت ایران توانایی رسیدن به رشد علمی را دارد، افزود: رسیدن به توانایی هسته‌ای در ابعاد مختلف نمونه کوچکی از این توانایی است.

وی با اشاره به تمرکز دشمن بر روی اقتصاد کشور افرود: دشمنان قسم خورده ما با شیوه های مختلف با وضع و تشدید تحریم ها در تلاش هستند که به هر نحو ممکن مردم را نسبت به نظام بدبین کنند که بحمدلله تاکنون موفق نشدند به اهداف شوم خود برسند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی، ریشه همه تحریم‌ها و فشارها بر روی ملت ایران را رشد علمی جوانان این کشور دانست و خاطر نشان کرد: میدان امروز مبارزه با دشمنان در مدارس و کارخانه ها و رشد در مراکز تولید داخلی می باشد.

مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان گفت: امروز برای رسیدن به اهداف انقلاب و همچنین رشد و پیشرفت کشور راهی جز اتکا به توان داخلی کشور و اعتماد به جونان پیشروی کشور نیست.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha