چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به این که نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها باید به دور از تنش و هیاهو برنامه ها و دیدگاه های خود را مدوّن و شفاف ارائه دهند، گفت: مردم باید با رصد مناظره ها و تحقیق، نامزد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با بیان این که مسأله انتخابات از تصمیمات مهم و سرنوشت ساز ملت است، گفت: حضور پرشور و بابصیرت مردم ایران اسلامی در انتخابات، در ابعاد داخلی و بین المللی برای کشور با اهمیت است و موجب حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و انقلاب می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب چشم خود را برای رسیدن به نیات شومشان بر کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آتی دوخته اند، بیان داشت:انتخابات مصداق بارز دست رد زدن به سینه دشمنان انقلاب و نظام است و موجب یاس و ناامیدی نقشه های استکبار جهانی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه همه باید برای دعوت مردم به پای صندوق های اخذ رای تلاش کنیم، خاطر نشان  کرد: حوزه و روحانیون باید علاوه بر دعوت مردم به پای صندوق های رای شاخص های انتخاب اصلح را نیز برای مردم تبیین و تشریح نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با تاکید بر اینکه یکی از فرائض روحانیون، مبلغان و طلاب تشویق و ترغیب آحاد مردم به شرکت در انتخابات است، ابراز داشت: حوزویان در منابر اهمیت و برکات شرکت در انتخابات را برای مردم بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجبات پیشبرد روزافزون اهداف نظام را فراهم می آورد، گفت: حضور بابصیرت و آگاهانه ملت ایران در انتخابات برای دوستداران نظام موجب امید و برای دشمنان ناامیدی و یاس را به دنبال دارد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه براساس رهنمودهای امام (ره) ، مقام معظم رهبری و علماء به تعابیری شرکت در انتخابات یک عبادت محسوب می شود، افزود: شرکت در انتخابات و اهمیت دادن به سرنوشت کشور و نظام موجب شادی روح شهدا و امام امت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به این که نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها باید به دور از تنش و هیاهو برنامه ها و دیدگاه های خود را مدون و شفاف ارائه دهند، خاطر نشان کرد: مردم باید با رصد مناظره ها و تحقیق، نامزد اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha